Indeed


Min huvudvärk just nu är inte att leka med. Ett monster. Misstänker att den beror på allt godis jag proppat i mig här på jobbet (det blev en hel del goodiebags över från eventet i tisdags... godis en masse med andra ord). Inte bra. Har i alla fall uträttat en massa här på jobbet och blivit klar med saker som av olika anledningar blivit liggande. Skönt, men ont i huvudet. Jätteont i huvudet. Och ändå är jag sugen på en runda på stan. Indeed, I work in mysterous ways. En liten, liten runda kan jag väl klara av? Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

pröva tigerbalsam

jag har blivit helt hooked på det. Smörj in tinningarna och nacken typ



skitbra!

2009-11-12 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0