Köpmani

Förlåt hurrni, ingen lunchbloggning... Dåliga mig. Jag blev besatt av en tröja och cyklade iväg i regnet och köpte den istället för att ägna mig åt er. Jag ber om ursäkt, shoppingmanin har tagit överhanden... Jag vågar inte ens visa upp vad jag köper längre för det blir så pinsamt uppenbart vilka mängder kläder som har fått flytta in i min garderob den här månaden. Men den här gången ska jag inte bara rycka av prislappen, utan fråga min pojkvän vad han tycker innan jag bestämmer mig för att behålla den. Hur många gånger den senaste tiden har jag inte motiverat ett köp med att detta är det sista ett bra tag framöver? Och så går jag och köper något nytt i alla fall. Vad är det som är fel med mig? Så här brukar jag faktiskt inte bete mig. Jag brukar ha utmärkt självkontroll.



Vill ni se en bild av tröjan om jag behåller den? Eller blir ni bara äcklade av all konsumtion som illustreras i bloggen? Jag förstår er i så fall. Men berätta, vill ni se allt jag köper eller inte?

Egentligen är det ju han som borde få en tröja, så som han har kämpat med sin satans hemtenta. Ser ni förresten? Jag testar på det här med svordommar, ingen har ju protesterat ännu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0