Köpstopp

Fick lite ångest häromdagen. Alldeles för mycket shopping på sista tiden. Och shopping i alla ära, men det är inte värt att ha ångest över. Så jag deklarerade för min pojkvän (och nu med er bloggläsare som vittnen); jag ska inte shoppa någonting den här månaden. Ingenting. Förrutom (ja, det finns alltid ett men) en nyårsklänning. Och strumpbyxor och sånt räknas såklart inte. Och självklart inte JULKLAPPAR (där bor också lite ångest). Vad tror ni om det? Kommer jag hålla mitt löfte?   

Kommentarer
Postat av: Klara

hehe löftet låter inte helt pålitligt "den där månaden" låter som att du kan förflytta vilken månad det gäller lite eftersom ;-D

Men laki hazzan saiidan! (som Kairo skulle ha sagt)

2009-11-27 @ 14:11:52
Postat av: fia

Hej Klara!

Översätt, snälla!

(Jag tror att du har alldeles rätt.)

2009-11-28 @ 11:17:59
Postat av: Anna

Hi hi, jag var snabb att ändra där mot här!

2009-11-28 @ 11:28:06
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Klara

"Good luck to you!" var det jag ville få sagt på Kairomål!

och nu verkar löftet mer pålitligt om än inte mer troligt ;-D

(skoja förstås)

2009-12-01 @ 14:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0