Not a happy lördag

Saknar min syster. Särskilt mycket idag. Stockholm tappade liksom lite stjärnglans när hon flyttade till London. Jag försöker trösta mig med att hon kommer om en månad och hälsar på över jul, men det hjälper inte så mycket. Fan.

Försökte shoppa mig lycklig igår efter jobbet (ia, jag sket i allt vad köpstopp heter), men det gick inge vidare. Eller shoppa lyckades jag med, en blå t-shirt från Weekday och en zebramönstrad blus från Beyond Retro. Shoppa lyckas jag nästa alltid med.

Nu har jag tvättat en maskin smutstvätt och satt på diskmaskinen. Vet inte vad jag ska göra. Lägenheten är så tom men jag känner mig sjuk så jag vet inte om jag orkar med något annat än soffhäng. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: kajsa

AAAAAAWWWW! JAG SAKNAR DIG MED!!! finiz juh!

2009-11-16 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0