Tror jag fick med allt

Har jag blivit för trött för att blogga på kvällen? Eller är jag mer upptagen kvällstid nuförtiden? Hur som helst så inser jag att det blev nada blogginlägg igår, igen. Men jag kan ju berätta nu istället. Det finns inga superlustiga anekdoter eller så, men ni får en kort sammanfattning av en mycket trevlig kväll.

Cyklade hem.
Panikdammsög (dammsugade heter det egentligen, trust me, I know..).
Kramade C.
Lagade korv stroganoff.
Pratade runt matbordet om bostadsmarknaden som aldrig tycks upphöra att intressera mig.
Funderade i mitt stilla sinne om jag inte ska plugga till mäklare trots allt.
O gick tillbaka till böckerna, jag och C satte oss i soffan med varsitt glas vin. 
Prat.
C gick hem.
Funderade länge på te och en citronkaka men orkade inte göra.
Gick och la mig.

Voila, där har ni gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0