Update

Vi börjar med gårdagen va? Inte för att ni har så mycket att säga till om, men i alla fall. Gårdagen. Hade i princip ingenting att göra på jobbet efter lunch, vilket verkligen är knäckande. Men arbetsdagen tog slut och innan dess uppdagades en chokande nyhet. Kommer ni ihåg att jag skämtade om att alla gick som på nålar av rädsla för att bli avskedade? Det var mest ett skämt såklart, men det blev sanning. S fick gå. Trots skämt om avsked till höger och vänster så kom det helt oväntat. Jag blev faktiskt chokad. Och utan S så kommer jobbet bli ännu mer en gubbhåla. Fan.

Efter middagen (slapp take away från Blåbär) åkte jag och min pojkvän hem till O och I där det var Super Mario-kväll. Det spelades tv-spel, dracks öl och vin och knaprades på svampar (se inlägget under). Jag drack mer vin än spelade tv-spel. Jag kan inte det där med tv-spel. Men det var en väldigt avslappnad, trevlig stämning. Dock åkte jag och min pojkvän hem när övriga gick till en bar, O har tenta nästa vecka så inga sena kvällar för honom innan dess. Och jag var en solidarisk flickvän och följde med hem.

Där har ni gårdagen.

Idag har jag än så länge stött på en alltid lika glad Kairo-Klara (jag sa ju att Stockholm är underbart på det sättet, se inlägget God morgon längre ner), lämnat min pojkvän på Studentpalatset, shoppat mig lyckligare (trots att min plånbok blev mycket, mycket olycklig), läst en ett år gammal SvD Kultur, ätit lunch med pojkvännen och nu, just precis nu ligger jag i soffan och kommunicerar med er. Vad gör ni? Ska ni ut ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad du är gullig:-) Tack!

Ja det är inte världens mest livade arbetsplats...

2009-11-22 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0