20e oktober 2008

Vet ni vad jag gjorde för exakt ett år sedan? Det kan jag berätta (en av fördelarna med att skriva en blogg är att man när som helst kan gå tillbaka och se vad man har haft för sig). Den 20e oktober 2008 bodde jag med min pojkvän i Kairo och min mamma, syster och B var på besök. Vi åkte till marknaden Khan al-Khalili och shoppade lite. Sedan åkte vi vidare till Al Azhar Park för en härlig promenad och lunch. Vi åt middag på restaurang Mezzeluna och avslutade kvällen med Idol, te och kakor.







Jag är inne i en period där jag saknar Kairo väldigt mycket. Kanske beror det på vädret här i Stockholm. Eller på de vänner vi fick under Kairo-vistelsen. Eller så beror det på att Kairo är en så härlig stad. Eller kombinationen.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ja med! Förutom vännerna- of course of course- så tror jag att man saknar att varje dag var lite av ett äventyr, att bli bombad av intryck är antagligen stimulerande ;-D

2009-10-25 @ 12:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0