Att vara en "liten" familj



Tisdag har tydligen blivit träningsdag, så det gjorde jag efter jobbet. Sprang, sprang, sprang. Sen betalade jag räkningar. Otroligt rolig sysselsättning. Fast jag och mina/våra räkningar är ganska bra vänner. Vi kommer oftast överens (förrutom när det idag hade kommit en betalningspåminnelse på en faktura från Bredbandsbolaget som jag aldrig hade fått). Skönt med få utgifter när man har små inkomster. Jag har fått hedersuppdraget att hålla koll på och betala alla räkningar i vår "lilla" familj (min pojkvän har efter mycket om och men gett mig klartecken att kalla oss en familj om jag konsekvent använder "lilla" som prefix). Jaha, då hade jag väl inte mycket mer att skriva.

Om vi inte hörs innan dess; sov gott och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0