Boyzone



Det blev en shoppinglördag lite ofrivilligt. Det regnade när vi klev utanför dörren så varken jag eller min pojkvän var särskilt sugna på en långpromenad. Och eftersom jag ändå hade fått för mig att lämna tillbaka en kappa jag köpt så blev det en kort promenad längs Drottninggatan istället. Väl framme beslutade jag mig för att behålla kappan, köpte en tröja och efter lunch när vi svängde förbi Beyond Retro så var jag bara tvungen att köpa hatten också. Jag har ju velat ha en svart hatt rätt länge, men aldrig hittat den perfekta, men den här tror jag är som jag vill ha den. Nu fattas väl bara de där herrfinskorna som alla tjejer springer omkring med nuförtiden... Nä, inte riktigt min stil, hellre ett par skyhöga klackar till detta. Eller så är det baguetten som saknas?

Inne på Åhléns Odenplan stötte vi ihop med mamma och Molly, så vi fick fint sällskap hela vägen hem. Men nu sitter vi i soffan här hemma, dricker té och kaffe och äter choklad. Tycker ni inte att det här vädret gör en väldigt trött? Eller så är det bara nått fel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0