Det finns inte nog ord för att beskriva henne



Vet ni vem som bor hos oss från och med just precis nu och fram till måndag? Jo, det är väldens bästa och mest egensinniga hund, nämligen Molly. Hon är vad man skulle kunna kalla ett original. Det är hon verkligen. Snäll men definitivt med en egen vilja. Hon vet vad hon vill, den där Molly, hon tvekar aldrig. Och hon gör det väldigt tydligt vad hon egentligen vill.

Just nu ligger hon och slickar sig runt munnen efter lite kvällsgodis och jag kan sätta min högra hand på att hon snart kommer komma och krafsa mig på benet för att säga att hon vill gå ut. Då är det bara att lyda. Mollys ord är lag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG ÄR SÅ SJUKT AVUNDSJUK NU SÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEN!!!!!!!!

2009-10-29 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0