Parentes

Idag efter jobbet följde jag med min pojkvän och tränade för första gången på jag vet inte hur många månader. Och det var riktigt härligt! Känner mig som en ny människa, hur klyschigt det än låter. Hela kroppen känns använd men ändå pigg. Underbart. Träna kanske man borde börja göra mer en ett par gånger om året...

Imorgon blir en lång dag, men roligt och lite spännande. Först och främst ska jag jobba såklart och jag ska luncha med min pojkvän och B (roligt). Sen måste jag gå lite tidigare från jobbet för att åka till polisförhöret som jag berätta om för er för några dagar sedan (spännande). Efter polisförhöret ska jag till Golden Hits (!?) av alla ställen och äta middag och titta på showen (spännande). Kvällen på Golden Hits är lönen för den där modevisningen jag gick för några månader sedan (jag minns fortfarande hur jag skakade i hela kroppen).  



Nu väntar jag på säsongspremiären av Kobra. Ska ni kolla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0