Fixardag?



Jag har absolut inget att skriva idag, men jag gör tydligen det i alla fall. Eftersom det har stått mer eller mindre still på jobbet idag så är jag sugen på en mer produktiv kväll. Jag har tänkt mig att jag ska laga middag, gå till pappa och kolla en grej och ja... nått mer. Inga måsten direkt, men vad jag känner starkt just nu är att jag vill bli klar hemma (ja, så klar man kan bli då vill säga). Jag vill få upp de sista bokhyllorna, hitta en möbel som funkar för tv och förvaring samt sätta upp de sista tavlorna. Börjar känna mig lite otålig när det inte händer så mycket hemma. Och jag vill måla i garderoben i hallen och i köksskåpen. Undra om vi har någon roller hemma? Kanske, kanske blir det en fixardag idag. Eller imorgon. Eller i övermorgon. Ja, ni behöver ju inte undra varför inget har hänt i lägenheten sedan inflyttningsfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0