Julia Rössel live

Vissa har ju halvdag imorgon, men icke jag. Så jag får snällt jobba till fem innan jag kan cykla för att hämta Molly på dagis, nej jag menar hos mormor. Sen kommer B över för en lägenhetsinspektion och lite vin eller något liknanande innan vi ska dra iväg på en konsert. Jajamensan, konsert imorgon igen. De duggar tydligen tätt nuförtiden. Inte mer än rätt kan jag tycka eftersom det känns som hundra år sedan jag hörde musik spelas live. Livemusik ska inte underskattas. Därför (och av fler anledningar så klart) går jag på konsert imorgon. Jepp. De andra anledningarna är:

1) morgondagens artist är superbegåvad
2) det jag hört av hennes musik har varit underbart
3) hon är snygg att titta på
4) släktbandet spelar väl också en viss roll

Sådär då har vi avhandlat det! Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0