Lite fix i alla fall

Hallå, hur duktig var inte jag igår?! På väg hem efter jobbet köpte jag färg, pensel, roller och maskeringstejp och direkt efter middagen (som jag lagade by the way) så började jag måla garderoben i hallen. Efter andra strykningen, som jag hoppas jag hinner med ikväll, så kommer garderoben vara skinande vit inuti istället för brundaskig masonit. Återkommer med bildbevis. Jag har stört mig på det sedan vi flyttade in för snart fyra månader sedan så det är så skönt att äntligen ha tagit tag i det.

Vad gjorde jag mer igår? Jo, jag hann med ett kort besök hos pappa för att inspektera och mäta en hylla som vi eventuellt vill sätta upp i vårt vardagsrum. Måste fundera lite på det, den kanske är i kortaste laget.

Idag ser jag fram mot att cykla hem till B och äta lunch med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0