Mirrors



Jag har fått hela två besök på jobbet idag. Först kom pappa på spontanvisit på eftermiddagen, drack en espresso och fick en karamell (eller två). Sen kom mig pojkvän och hämtade upp mig när jag slutade för att promenera (försökte skjutsa O på cykeln men det gick sådär...) till Galleri Niklas Belenius på Ulrikagatan. Där visades en fotoutställning av Miriam Bäckström, "Mirrors". Utställningen bestod av fotografier i breda, runda glasramar och föreställde bland andra Rebecka Hemse (se bilden ovan).

Sedan var det dax för min pojkvän att skjutsa mig på cykeln och det gick mycket bättre. Vi kom enda till Odengatan innan jag nästan fått kramp i magmusklerna av att sitta i den där konstiga ställningen på pakethållaren. Sen hann vi inte långt innan jag hade tjatat med mig min pojkvän in i en second hand-butik. Hittade en klänning såklart. Som behöver bli kortare såklart.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hon var och provade jeans när jag jobbade. trevlig tjej. :)

2009-10-15 @ 10:47:34
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0