Onsdag kväll



Har gjort en fruksallad för första gången sedan urminnes tider. Sitter och äter den i skrivande stund. Inte tokigt alls, inte tokigt alls faktiskt. Min pojkvän misslyckades med att göra chokladpudding för andra kvällen i rad, så han är lite besviken, men han hittade lite glass i frysen så det går ingen nöd på honom.

Fast färgen täckte inte i garderoben efter andra strykningen heller, så projektet är fortfarande inte avslutat. Men jag kom fram till att det liksom är bättre att göra det ordentligt nu när jag väl har tagit mig i kragen och börjat måla. Annars kommer jag ju störa mig på hur det ser ut i garderoben även fortsättningsvis.

Funderar på en svennig IKEA-utflykt på fredag kväll. Funderar mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0