Standardinlägg

Fick en smärre chock när jag kom utanför dörren imorse med cykelnycklarna i högsta hugg och det spöregnade! Inte kul. Så jag sprang till busshållplatsen istället (fast jag hann bli så pass blöt att jag nästan lika gärna kunnat cykla).



Men hurrni, det är ny vecka... ska man kanske vara lite exalterad över detta? Många bloggare skriver ju alltid någon mening eller två på måndagar om att det är så härligt med en ny, fräsch vecka. Nya möjligheter, ny energi och så vidare. Är det bara jag som blivit gnällig, eller är detta ganska avskyvärt? Jag menar, känner de verkligen så varje måndag? Vem försöker de övertyga? Och vem tusan har lust att läsa om det? Inte för att jag är bitter på måndagar, jag gillar mitt jobb, men jag tror inte man får vara så käck. Eller? Vad tycker ni egentligen? Har det inte blivit någon typ av standardinlägg på alla bloggar på måndagar? Fast det kanske är vad alla vill höra en regnig måndag, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du är ärlig tycker jag. Det blir mera genuint att läsa det du skriver då. De flesta bloggar verkargenomsyras av en vilja att visa hur perfekt bloggarens liv är och sådant tröttnar man på efter ett tag så kör på!

2009-10-19 @ 18:36:28
Postat av: Anonym

Bra att du är ärlig tycker jag. Det blir mera genuint att läsa det du skriver då. De flesta bloggar verkargenomsyras av en vilja att visa hur perfekt bloggarens liv är och sådant tröttnar man på efter ett tag så kör på!

2009-10-19 @ 18:37:36
Postat av: Anna

Åh va härligt med lite positiv feedback! Tack!

2009-10-21 @ 10:20:42
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0