Utan titel


Jo tack, efter jobbet så körde jag ut min pojkvän ur lägenheten för promenad i Hagaparken. Det var otroligt vackert, men jag längtar fortfarande efter att alla träden ska anta valfri nyans mellan rött och gult. Fortfarande är det alldeles för mycket grönt. Vi hann precis hem innan det blev mörkt och åt rökt makrill. Nu sitter jag i soffan och pratar med er (bloggar alltså), min pojkvän sitter framför sin examensuppsats (fast just för tillfället pratar han med sin mamma i telefon). Det går inte ett endaste bra program på tv, jag var egentligen sugen på att titta på tv för en gångs skull, men det ger mig desto större anledning att riktigt försjunka i senaste Elle som damp ner i brevlådan idag. Gillar verkligen deras specialomslag för prenumeranter, snyggare än de plottriga omslagen i affären i alla fall. Har ni tänkt på att jag skriver 'i alla fall' i så gott som alla blogginlägg. Välkomen att göra analys och statistik över detta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0