Den är blå

Jag har precis vaknat. Ja, det är sant. Fast jag har varit vaken förut idag. Gick upp tidigt och åkte och gjorde ett ärende innan möte med min nya chef klockan tio. Sedan träffade jag upp min pojkvän för att äntligen köpa golvlampan som vi har fått fixa och trixa en massa för att tillslut ha i vår ägo. Den är underbar där den står och lyser bakom mitt huvud nu. Sen klämde jag fingrarna på bussen så att jag började grina och sedan åt jag, min pojkvän och O lunch på Non Solo Bar på Odengatan. Bra lunch, rekommenderas. Men sen somnade jag hemma på soffan. Det var skönt, utan tvekan.

Nu ska jag få liv i min pojkvän så att vi kan gå och shoppa loss på Systembolaget inför inflyttningsfesten på lördag!

Kommentarer
Postat av: kajan

aaaj! blååås blås!

2009-09-09 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0