Raindrops keep fallin on my head


Ibland övertalar jag min pojkvän att ta en promenad med mig. Promenaden blir aldrig särskilt lång, den brukar stäcka sig ett och ett halvt kvarter bort till ICA och tillbaka. Inget konstigt med det. Det konstiga är att varje gång jag ser framför mig att vi ska gå på en romantisk promenad hand i hand och titta varandra djupt in i ögonen till ICA så börjar det regna. Så även idag. Varför? För att min pojkvän ska få ytterligare anledningar att slippa? Jag fattar ingenting. Det har liksom inte regnat på hela dagen, det har varit riktigt klart väder faktiskt, men precis när vi går ut så börjar det. Ytterst suspekt är vad det är.

Sen sprang vi ikapp hela vägen hem och jag hade vunnit om jag inte hade fått hybris och försökt springa ett ärevarv i trapphuset. Ibland är man dumdristig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0