En helg, två kalas!

På onsdag fyller min mamma 60 år, men det firar vi idag (och på onsdag såklart)! Tiden går så fort, kan ni tänka er att min lilla mamma redan är 60 år..! Jösses. Tiden går, tiden går. Så ikväll blir det lite kalas och jag ska snart sätta igång och laga mat till kalaset. Men först ska jag slå in lite paket till födelsedagskalaset som jag ska på imorgon (faster fyller 55 år och kusinbarn har nyligen fyllt 0 år).

Igår kväll träffade jag och min pojkvän upp några av hans kompisar på Epok på Humlegårdsgatan, vi hade verkligen trevligt och jag vill passa på att rekommendera Epok som både har en fantastisk kock och en fantastisk bartender. Lugn och trevlig lokal är det också, så testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0