Fåglar (fast inte levande)



Visst är det underbart när man får någon liten present helt utan anledning? Visst blir man glad? Det blir jag i alla dall. Igår när jag kom hem från bion fick jag en liten sådan present av min pojkvän. Han hade köpte en liten gammelrosa fågel som fungerar som bokmärke. Den är så fin (och praktisk)! Jag älskar nämligen fåglar. Inte levande (jag är fast övertygad om att de har en massa skadedjur i pälsen... eller heter det kanske fjädrarna?), men avbildade. I min förra lägenhet hade jag t ex en liten fågel upptejpad på ytterdörren. Det var inte många som såg den, men jag gillade den väldigt mycket. Som taklampa i min förra lägenhet hade jag en guldfågen som nu har får bo i vårt sovrum. Och nu har jag alltså en ny liten fågel i samlingen. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0