Framgångsrecept

Det gick upp för mig att jag får flest besökare här på bloggen när jag skriver om min pojkvän. Så jag tänkte, varför inte profilera min blogg som en pojkväns-/relationsblogg? Men detta tillkännagivande vid frukostbordet togs inte alls emot med den entusiasm som jag hade väntat mig. Han tyckte det var en dålig idé (han är så blyg och blygsam av sig...). Ja, eller så vill han bara inte jag ska bli framgångsrik, ha ha.

Allvarligt.

Jag har precis målat skrivbordslådorna en andra gång och ska snart hasta iväg till jobbet. Idag ska vi ta uti med pappersarbetet som uppkom i och med min uppsägning. Och ikväll ska jag fira lite med R (är det någon mer som är sugen förresten?).

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kör på relationsbloggen! Din karl är bara rädd för förändring.

2009-09-04 @ 18:23:15
Postat av: Sandra

En relationsblogg skulle vara kul!

2009-09-05 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0