Hur fel kan det bli i Deia?



Jag googlade (det är så man söker information numera, nått annat är totalt förlegat) Deia, byn utanför Palma dit vi ska imorgon. Och så här ser det tydligen ut. Det känns bra. Helt okey. Jag ser framför mig hur jag sitter under ett parasol och dricker vin på eftermiddagarna. Kajsa du är inte svår, eller hur? Jag vet inte alls vad jag ska förvänta mig av bröllopet (för att ni ska bli lugna så kan jag meddela att jag tar med mig ett antal möjliga klänningar...), om det kommer vara storslaget eller intimt och avskalat. Hur det än blir så blir det nog väldigt fint.

Nu ska jag försöka fortsätta packa, men det är svårt när Babel går på tvåan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0