Inga (egna) bilder nu heller



Festen igår var väldigt lyckad. Trevliga människor, god mat och bra stämmning. Men inte en endaste bild tog jag. Glömde pojkvännens kamera hemma och glömde bort att jag har en sån där moderna mobil med 3,2 megapixel-kamera. Tråkigt. Som på vår inflyttningsfest för ett par veckor sedan, inte en endaste bild finns för att föreviga kvällen. Om ytterligare ett par veckor kommer jag väl börja undra om den ens ägde rum. Dessutom blir det ju tråkigare för er att läsa en blogg utan några tillhörande bilder, eller hur? Det har jag fått för mig att ni tycker i alla fall.

Om ett par timmar åker jag till Hammarby Sjöstad för att gulla med bebis och fira fasters födelsedag. Men innan dess måste jag bland annat njuta av min besatthet sedan några månader tillbaka: varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0