Jag älskar vår Foto



Igår fick vi som sagt äntligen hem vår golvlampa (Foto av Thomas Bernstrand och Mattias Ståhlbom) och jag fullkomligt älskar den. På riktigt. Det pirrar lite i magen varje gång jag ser den. Den är helt enkelt fantastisk.

Vilket underbart väder det var idag (och igår för den delen)! I september. Inte illa, inte illa. Efter lunchen tog jag och O en promenad i solen till Granit i Västermalmsgallerian för att köpa lite småplock. Sen både handlade jag och lagade middag. Det ni, det händer minsann inte varje dag. Jag är mäkta stolt och känner mig som en bra flickvän. En bra känsla.

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Wow, haha, frän lampa! Är det en "fotolampa"-haha, heter nog inte fotolampa, men, du fattar ;P. Älskar den underbara blåfärgen!



Ha en fin dag!



Mvh

2009-09-11 @ 11:48:12
URL: http://sirax.blogg.se/
Postat av: kajan

perfeeeekt! lämna inga extranycklar hos mamma om ni reser bort...muuahaha

2009-09-11 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0