Märkligt

Nu ska jag berätta. Häromdagen på jobbet skulle jag ta betalt av en kund. Plötsligt frågar hon mig om det är jag som är Anna Clara. Jag svarade ja, men tyckte det var konstigt att en okänd människa visste att jag heter Clara i andranamn, jag brukar aldrig använda det själv. När jag svarat ja så säger hon "jaha, då var det dig jag mejlade med!". Jag känner mig helt frågande och undrar vad det var för mejl hon talade om, men hennes svar gör mig inte klokare. Jag behöver gå till lagret för att kolla upp en sak och tänker att jag nog ska komma på vad hon pratar om på vägen. Men jag fattar fortfarande ingenting. När jag kommer tillbaka från lagret börjar hon pratat om mejlen igen och jag säger du rakt ut att "jag är ledsen, men jag vet inte alls vad du talar om". Hon frågar igen om jag heter Anna Clara och jag svarar ja igen. Hon säger att hon jobbar på Centrumledningen i Gallerian och att en Anna Clara från butiken jag jobbar har mejlat henne om att ta bort en linje i butikens logga på Gallerians hemsida. Jag förklarade att jag aldrig skickat något liknande mejl och vi var båda väldigt konfunderade.

Jag berättade vad som hänt för min chef men hon var också som ett stort frågetecken. Jag förstår ingenting (som vanligt, skulle kanske vissa säga..). Någon har alltså skickat ett mejl i mitt namn (och dessutom använt mitt mellannamn som jag aldrig själv använder). Är inte det märkligt så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0