Svammel

Jag håller på att gå mitt itu av trötthet. Sitter så långt nersjunken i soffan att det är löjligt. Coolt förresten att jag bor i ett hem med soffa igen. I ett hem där den soffa faktiskt får plats. Jag gillar det. Köpte nya Demo men jag har inte orkat öppna den. Så trött är jag. Men nu är jag ledig i två dagar framåt, bra. Men tusen saker ska fixas. Sådant som fått vänta. Och så blir det ju inflyttningsfest på lördag, vilket kräver både lite planering och lite fix. Ska ringa till pappa och höra om han kan hjälpa oss att sätta upp lite krokar (alternativt låna ut sin borrmaskin).



Det är så tråkigt på jobbet. Alla kunder är i Souk (som stänger den 11 september, skynda att fynda till bra priser). Igår hade vi en helt katastrofal dag och idag var inte mycket bättre. Men Christer Lindarw köpte en skinnkavaj i alla fall. Där har ni en man som passar i damkläder.

Vad mer? Jo, jag räknar dagarna. Nu är det bra fem (eller kanske fyra) dagar kvar på jobbet. Sen Spanien och sen nytt jobb. Inte illa om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: tove

va! jag visste inte att souk ska stänga! och jag var tvungen att åka hem klockan 13 i måndags, inte alls jobbigt att säga till Daniel harkel Sienna hade blivit sjuk på dagis och david hade massa möten med jobbet så..ja då fick jag göra det. :op

kram!

2009-09-09 @ 07:23:54
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0