Tack B, du anar inte hur glad jag är!

Nu kan jag äntligen berätta vad det var för stor nyhet jag hintade om höromdagen, jag har fått ett nytt jobb! Om ett par veckor kan jag säga hejdå till allt vad sena kvällar och helgjobb heter. Det ska bli så skönt. Sen åker jag till Palma på bröllop och sedan börjar jag på det nya jobbet. Ny energi och nya arbetsuppgifter väntar alltså efter minisemestern, perfekt eller hur? Det är inget märkvärdig, ett receptionsjobb, men kontoret ligger i stan och det verkar vara ett glatt gäng som jobbar där. Så jag är superglad!

Jag har vetat om det sedan igår kväll, men först nu har jag fått tag på min chef och sagt upp mig. Och först nu när det är avklarat känner jag mig riktigt glad. Nu vill jag fira!

Jobbet fick jag genom kontakter, min svärmor rekommenderade mig för en f.d kollega. Och det verkar tyvärr vara det enda sättet att få ett jobb i dessa tider, trist men sant. Så jag är väldigt tacksam över att ha en vaken svärmor som förmedlar jobb åt mig. Du är en pärla B!

Kommentarer
Postat av: fia

Härligt!!! GRATTIS!!!

2009-09-03 @ 22:31:07
Postat av: Klara och Mattias

GRATTIS!

2009-09-03 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0