Tack

Lyckad kväll igår tycker jag. Jag hade kul. Hoppas gästerna hade det också. Jag blev så himla glad att se så många härliga människor hos oss igår. Men idag är jag trött. Man mår som man förtjänar sa en klok man en gång. Så känns det idag. Men det var roligt att ha inflyttningsfest och roligt att det är överstökat. Och fast att lägenheten såg ut som ett bombnedslag igår kväll så var den fräsch redan klockan tio i morse. Otrolig skönt. Inte mycket gick sönder och mattan är konstigt nog fortfarande vit. En massa presenter fick vi också. Allt från en underbar disktrasa med det blivande kungaparet på till Karlssons klister och en tygdromedar. Och en massa vin. Tack för alla presenter, alla blev otroligt uppskattade.

Nu ska jag rikta min uppmärksamhet mot Tv4:as Idol-maraton.

Kommentarer
Postat av: Tove

men Anna! Jobbar du imorgon? Blir de lunch? Och du, I'll bring gifts! Jag hade velat vara där! :(

2009-09-13 @ 19:20:05
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Klara

Tack tack tack för i lördags honey!

2009-09-16 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0