Till Tara

Hej Tara! Jag vet inte om du driver med mig eller om du är allvarlig med din kommentar till inlägget "Nu kör vi!". Om du på allvar vill veta vad din stil säger om dig så kan jag säga på rak arm att det är omöjligt för mig att avgöra det utan att faktiskt ha sett dig och dina kläder. En svart kjol kan ju se ut på tusen olika sätt till exempel. Och ögonfärgen är du född med så den kan du knappast ändra på och därför säger det ingenting om dina val och din stil.

Men det viktigaste är väl att du trivs i det du har på dig, eller hur? Att du känner dig bekväm. Om du känner dig snygg och stark i en turkos kofta, grått linne, svarta kjol och ett turkost skärp i midjan, då tycker jag det låter helt strålande. Fokusera inte på vad kläderna säger om dig, utan hur de får dig att känna dig inuti. Känns det rätt så är det rätt helt enkelt. Och känner du dig snygg så blir du snygg. Dina kläder säger bara något om dig om du väljer kläder med dessa tankar i bakhuvudet.

Och Tara, är du allvarlig så hälsar jag dig välkommen till min blogg och önskar dig lycka till med klädvalen!

Och driver du med mig så... ja... det var ju ganska kul i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0