Två är bättre än en



Sa jag att jag köpte en plånbok idag? Antagligen. Jag hittade nämligen en skitfin skinnplånbok på Myrorna för nästan ingenting, så det var bara att slå till. Jag älskar ju plånboken från Svenskt Tenn med Josef Franks Manhattantyg på som jag fick av Kajsa i 25-årspresent, men jag vill absolut inte slita ut den. Den har redan blivit lite smutsig och slappare i tyget så det var perfekt att hitta en plånbok som jag kan varva Josef Frank-plånboken med. Och omväxling förnöjer som vi alla vet.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Är inte så sugen. Det är helt klart svårare att vara motiverad när man har sagt upp sig. Men imorgon efter jobbet åker jag och min pojkvän hem till K och I för att umgås och titta på deras lägenhet, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0