Just det, packa var det...

Det blev inte Moderna, det blev Bonniers Konsthall och det är ju inte fy skam. Jag är inte helt frisk så Bonniers kändes nära och bra. Dessutom öppnade de en ny utställning igår, Livsformer. Utställningen handlade kortfattat om hur naturen gestaltas i samtidskonsten.













Efter utställningen gick jag och min pojkvän till Vurma för en sen lunch. Sedan´gick vi hem och tittade på Mamma Mia som vi hyrde på vägen hem. Jag laddar inför bröllopet på fredag förstår ni. Egentligen vore det klokare att ladda genom att packa eftersom vi åker okristligt tidig imorgon, men det är ju roligare att lipa framför en romantisk komedi/musikal/drama. Usch, jag skulle inte skrivit det där. Nu blev jag stressad. Jag har ju ingen aning om vad jag ska ta med mig. Någon som vet vad man behöver packa till fem dagar i Palma? Det är säkert rätt varmt på dagarna men frågan är hur varmt det är på kvällarna... Varför har jag inte skrivit en av mina älskade listor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0