Och en kanin

Okey hörrni, nu är vi tillbaka från den bästa (och första) korvfesten! Tur att vädergudarna var på vår sida, och att bostongurka, senap, surkål och rostad lök fanns. Men bäst av allt -jag ledig imorgon! Mitt stora mål är att vara uppe till kockan två i natt, bara för att riktigt utnyttja ledigheten. Fast det kommer jag förstås inte orka. Men man kan ju försöka. Little Britain USA på tv, en bra början helt klart.

Vet ni vad jag längtar efter? Inflyttningsfesten. Det ska bli så kul att träffa alla och äntligen inviga lägenheten. Och det är så kul att se att så många härliga människor har tackat ja. Kul, kul, kul.

Och en sista lite sak, detta är bloggens túsende (???) inlägg! Sjukt va? Tusen avsnitt blaj... Varsågoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0