Vad man hinner med en ledig dag

Produktiv, så kan man sammanfatta dagen. Ni ska få en kort sammanfattning så ni får en uppfattning om produktivitetens omfattning. Vi tar det i punkform eftersom jag har en förkärlek för listor.

1) Frukost
2) Gick till Handlar´n på Vanadisvägen för att hämta ut ett brev från banken
3) Hämtade alla kläder i källaren (tre stora svarta sopsäckar)
4) Rensning av kläder
5) Gick till Myrorna med de utrensade kläderna, till Apoteket, till Åhléns för att köpa strumpbyxor, till Lagamati för att köpa glasburkar till köket, (stor)handla på (lill-)ICA, hämta paket på Handlar´n igen (träffade mormor och Molly utanför)
6) Lunch med min pojkvän och B som kom på besök
7) Internet, internet, internet
8) Handla och laga middagsmat
9) Till pappa för att hämta lister och skriva grattis-kort. Hann dessutom med ett trevligt telefonsamtal med min kära farmor
10) Hem och montera samt sätta upp en gigantisk affisch
11) Och nu; varm choklad och dokumentär på fyran om Dansk folkeparti och Sverigedemokraterna.

Imorgon ska jag och min pojkvän ut och leta golvlampa till vardagsrummet. Vi har redan hittat en perfekt lampa, men man måste ju titta runt lite innan man köper något. Inte mig emot. Tvärtom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0