Man tänker sitt

0bb12e721446e7430f5e5e5dabcc449e.png


Vi sitter och väntar på Sture, snart börjar filmen Man tänker sitt. Nu har jag fyllt min biokvot för ett år framåt. Eller så är detta ett trendbrott. Hoppas det.

Innan bion åt jag, min pojkvän, syster och B middag hemma hos oss. Vi fírade B som snart fyller år och vi skålade för mitt nya jobb i rosa champagne (japp, ska det firas så ska det).

Åt lunch med världens bästa Tove idag också. Vi pratade en hel del om psykfall som skriver otrevliga kommentarer på våra bloggar. Och Facebook-galninga. Stort samtalsämne. Och visst blir det rätt konstigt när "anonyma" personer skriver elaka kommentarer, men man faktiskt vet vem det är? Det är både frustrerande och komiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0