Vilken skillnad

Jag vet att jag igår skrev att jag ikväll skulle berätta allt om mitt nya jobb. Men allt kan och vill jag inte berätta. Det är nog inte så kul för er nämligen. Men jag kan säga så här; efter två dagar känns det så himla bra. Kollegerna är snälla och roliga, den allmänna stäminingen är avslappnad och vänlig och arbetsuppgifterna är varierade och inte det minsta betungande. Jag har roligt på jobbet helt enkelt. Dagarna går snabbt och jag är fortfarande pigg när jag kommer hem.

Och jag blev så trevligt välkomnad. Jag fick blommar, bullar och blev medbjuden på bio. Jag blev förvånad, men det är väl så det ska vara. Jag är bara inte van vid normala arbetsförhållanden.

Imorgon ska jag vara helt själv, d v s tjejen vars arbete jag tar över och som ska lära upp mig t o m nästa fredag är ledig. Själv tredje dagen, vilket eldprov. Håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: Tove

"Jag är bara inte van vid normala arbetsförhållanden.". haha. klockrent!

2009-09-24 @ 11:24:34
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0