Påskdagen

Idag har jag totalt glömt borta att fotografera, så jag får nöja mig med att berätta vad vi har gjort istället. Av någon anledning vaknade jag och O riktigt sent och vid det laget hade det redan börjat regna. Och det regnade och regnade. Så förmiddagen spenderades inomhus. När det började klarna upp tog vi (eller mest pappa såklart) tag i hästjobbet att fälla och såga upp två döda träd på grannens tomt. Och det slukade timmar vill jag lova, när vi var klara var det redan kväll. Efter middagen blev det filmkväll igen och nu är det hög tid att sova, vi åker nämligen härifrån klockan 07.00 imorgon...

ps. Jag lägger till kan fälla träd på min meritlista från och med idag, ok?! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0