Som sagt, mina mål

Kommer ni ihåg målen jag satte upp för 2010? Så här löd de i alla fall.

Under 2010 vill jag uppnå följande:

1) Hemligt mål (kan inte berätta just nu, men jag lovar att göra det sen... host, host, me taking over the world... nej, fan det skulle ju vara en hemlighet :) )
2) Fixa klart i lägenheten (ja, bli så klar man kan bli, det finns ju tyvärr alltid förbättringar man vill göra...)
3) Åka på en härlig semester med min pojkvän (helst till Frankrike, NY eller Istanbul).
4) Vara lika glad och lycklig som 2009.
5) Lära mig laga mat som inte är halvfabrikat.
6) Inte glömma bort att prova nya saker och tankar.


Och hur går det såhär efter tre och en halv månad? Ganska bra faktiskt, tackar som frågar. Semestern är som sagt bokad (wiiii) och punkt fyra känner jag ingen oro över och punkt 2 är på god väg. Punkt fem går det åt helvete med, men året är ju som tur inte över än så jag hoppas på bättring på den punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0