Långfredagen i bilder


Jag och O började dagen med loppis i Hammenhög där folk var som tokiga. Tio minuter efter att stället öppnat var det proppfullt och det var nästan omöjligt att hitta en parkeringsplats inom gångavstånd. Självklart shoppade jag loss rejält. För 60 kronor fick jag två par jeans, ett par shorts, en skjorta, ett par sandaler och en dvd-box! Och för tjugo kronor extra fick vi tre ljusstakar. Second hand-butikerna i Stockholm kan slänga sig i väggen.


På eftermiddagen åkte vi till Simrishamn för att köpa skinn till ett par stolar och handla eftermiddagsfika (som vi sedan avnjöt i solen i trädgården).












Efter fikan tog pappa ett ryck med projekt "vedhög", det blev riktigt fint tycker jag.


Under påsken arrangeras en konstrunda här på Österlen som bjuder på allt från mästerverk till hobbykonstnärers alster. Ralf Borselius gör konst som tillhör den första kategorien enligt mig.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag vill också följa med, jag e alldeles eeeeensaaaaam här juh

2010-04-03 @ 18:11:30
Postat av: Anna

Nästa gång gumman, nästa gång.

2010-04-07 @ 12:58:01
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0