14 februari 2010




Jag började dagen med att baka scones och duka fram en frukost med melon, vindruvor, blåbär, ananas, passionsfrukt, granatäppeljuice, te o s v.

Anledningar är bra att ha och idag är anledningen Alla hjärtans dag. Där har vi en utmärkt anledning att ta en heldag ihop. Som jag berättade tidigare i veckan så var det tänkt att vi skulle åka ut till Waldemarsudde för att se Ivar Arosenius-utställningen och njuta av miljön. Men jag känner mig fortfarande inte helt frisk (fast lite piggare än igår) så vi kommer ta det väldigt lugnt istället. Mest ligga hemma i soffan och planera härliga framtida resor. Men ikväll ska jag banne mig orka iväg till den persiska restaurangen Kharazmi på Dalagatan. Trots att jag är trött och Waldemarsudde-planerna blev iställda så känner jag på mig att det här blir den bästa Alla hjärtansdagen någonsin!

Kommentarer
Postat av: B

Stor kram på Alla Hjärtans Dag! Hoppas du tillfrisknar o att ni får en kanonmiddag ikväll.

/B

2010-02-14 @ 12:09:55
Postat av: Anna

Tack Britta!

2010-02-15 @ 08:22:43
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0