En dag med mannen jag älskar

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, jag skyller på Alla hjärtans dag och sjukdom. Duger det? När jag kommer hem ikväll ska ni få se någon bild eller två från gårdagen, men sålänge kan jag ju berätta vad vi hade för oss.

Som ni redan vet började vi dagen med en mysig frukost med nybakta scones och färsk frukt. Vi ställde in Waldemarsudde-utflykten och la oss i soffan och planerade en resa istället. Sen sa min pojkvän att han behövde gå till Apoteket varpå jag nöjt utbrast "Jag med!". Fel svar. Han skulle inte alls till Apoteket. Så överraskningsmomentet försvann lite men jag blev väldigt rörd och glad när han en halvtimme senare (jag passade på att sova, sömn är den bästa medicinen) kom hem med en stor röd ros och en bit kladdkaka. Han vet vad jag vill ha. Sen släpade jag mig iväg till Non Solo Bar där vi åt lunch och på väg hem igen gick vi förbi Akademibokhandlen och köpte en reseguide.



Sen blev det lite mer reseplanerade, bokläsning och sömn i soffan innan middagen på den persiska restaurangen Kharazmi. Där åt vi gott och hade det väldigt mysigt innan kvällen fortsatte på Epok med ett gäng kompisar. Vid elva-tiden dog jag dock av trötthet, vi tog en taxi hem och jag somnade i princip sekunden jag la huvudet på kudden. Där har ni min Alla hjärtans dag i korthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0