Sjukdag



Trist nog glömde jag att ta fram kameran igår kväll, så ni får tyvärr nöja er med en bild på mitt nya nagellack (färgen Tina från Make up store) och jag får skämmas. Vi var ett häligt gäng på sju personer som hade supertrevligt igår, åt, drack och spelade TP. Exakt så borde alla fredagskvällar vara.

Tyvärr kände jag redan igår kväll att jag hade ont i öronen och för mig betyder det bara en sak, jag håller på att bli sjuk. Så idag har jag gjort nästan ingenting. Jag och min pojkvän åkte och tittade på flytten som jag hade lovat att hjälpa till med, men jag orkade helt enkelt inte så efter en timme åkte vi hem igen. Och sedan dess har jag bokstavligt talat bara legat i soffan.

Jag försöker kurera mig för det vore just typiskt om alla planer för morgondagen ska gå i stöpet på grund av att jag har gått och blivit sjuk. Just typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0