Tvistefråga

Manhattan.


Notturno.


Terrazzo.

Igår pratade jag och min pojkvän fram och tillbaka hur vi ska göra med vår hall. Just nu är den nästan omöblerad, bortsett från en stol och en spegel som inte ens är fastskruvad... Jag är inne i en fixa-lägenheten-period och det kryper i fingrarna på mig. Så vi diskuterade ordentligt för första gången vad vi ska göra med vår stackars hall. Och vi kom på en lösning vi båda tror på.

Denna lösning involverar textil och nu kommer vi till den svåra tvistefrågan, vilket Josef Frank-tyg passar egentligen bäst? Jag är mest inne på Manhattan, men min pojkvän verkar mer sugen på något tyg som går i grönt (vilket jag känner mig lite tveksam till eftersom den ljusa färgen på väggarna har en del grönt i sig...). Ovan ser ni de tygerna som jag tror passar bäst. Men er åsikt har också betydelse, vad tycker ni? Vilket av ovanstående tyger är finast? Eller har min pojkvän rätt? Det vore roligt att höra vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: B

Som kompromissernas mästare, röstar jag för alternativ tre av tygerna som bara är sååå vackert o har lite grönt i sig.

Kram/B

2010-02-01 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0