Stort

Igår fick min pojkvän reda på att han fick tingstjänstgöringsplatsen (ah, långt ord) han hade sökt i första hand! Därav mitt tidigare AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH, om ni undrade. Jag är så fruktansvärt, jävla, jätteglad för hans skull. Såklart.



Planen var att masa sig iväg till gymmet igår men vi bestämde oss för att det enda rätta var att fira kungligt istället. Så vi gick och köpte mat och en massa grejer att smaska på medan man lagar (ni vet, så att man sen inte är hungrig när den goda maten serveras..). Väl hemma igen korkade vi upp champagnen och började laga Biff Rydberg medan vi smaskade på choklad, nötter och crostini med olika tapenade. Jag var proppmätt när maten var klar, men om maten består av perfekt tillagad oxfilé så går den ju ner i alla fall. Tur. Kvällen fortsatte med matkoma i soffan framför OS och avslutades med marängswiss. Fira kungligt a la O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0