Nynäs havsbad


Hotellrummet.


SPA-kit.


Poolen.


"Vår" bubbelpool i vip-relaxen.


Där fick vi färsk frukt.


Middagen.


Huvudbyggnaden.


Havspaviljongen.


Utsikt från hotellrummet.


Jag var på väg att bada i vaken men ångrade mig när det var is på ytan.

Igår eftermiddag checkade vi in på Nynäs havsbad. Efter lunch och inspektion av rummen satte vi oss i en av de heta kärlen utomhus och njöt av miljön innan det var dags för vår behandling. Vi fick en gruppbehandling (en enklare ansiktsbehandling) så vi hade kul och kunde umgås medan vi blev ompysslade. behandlingens höjdpunkt var när vi belv eskorterade till "vip-relaxen" ett eget tornrum med bubbelpool, bastu, dusch o s v samt färsk frukt och champagne! De var inte illa må jag säga. Innan middagen drack vi champagne (igen), åt lantchips och läste tidningar på E och C:s rum. Sen vankades fantastiskt god trerätters middag innan jag slocknade sekunden jag la huvudet på kudden. 

Imorse tog vi en snabb vända för lite te och croissanter innan det var dags för lite bad igen. Sen kom O och G och alla sex åt en härlig brunch innan avfärd tillbaka till Stockholm. 

FANTASTISK HELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0