Centralbadet, Publik och soppexperiment



Idag har jag och min pojkvän plaskat runt på Centralbadet, simmat, badat bubbelpool och blivit riktigt varma trots iskylan i Stockholm. Pratade med min korrespondent i Skåne och fick veta att det där är runt noll grader idag. Jag skulle gärna byta. Men idag hade jag i alla fall rätt kläder (dock var det ett litet helvete att försöka gå i stilettklackar bland snö och is i en salig blandning).

Sköntrötta och hungriga gick vi sedan ett kvarter längre ner på Drottninggatan till PUB och Publik där vi åt en sen lunch. Är fortfarande helt proppmätt, men snart vankas min pojkväns soppexperiment!

Kommentarer
Postat av: oscar

vi var där för några veckor sen, grymt skön avkoppling! din mammas duk är tvättad och klar nu förresten, vi får hooka upp någon gång och återlämna

2010-01-06 @ 20:56:10
Postat av: oscar

vi var där för några veckor sen, grymt skön avkoppling! din mammas duk är tvättad och klar nu förresten, vi får hooka upp någon gång och återlämna

2010-01-06 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0