Dream on





Varsågoda, två önskeoutfits. Det blir nog inte bättre än såhär. Ge mig allt. Jag måste hitta en kavaj som påminner om den i bild ett och en blå kortare cape lär jag drömma om inatt. Sen vore det schysst att vara sådär snygg som damerna ovan också.

Inte vidare otippat är jag väldigt sugen på allt vad vårkläder heter. För visst är man trött på bylsiga jackor och tjocka tröjor som döljer fina klänningar? Om inte våren kan kan komma till mig så får jag komma till våren, tänkte jag imorse när jag stod och funderade framför galgarna och valet föll på en tunn vit sommarklänning. Detta var långt innan jag visste att Stockholm idag kan stoltsera med hela 15 minusgrader... Hold me, I´m cold.

Kommentarer
Postat av: Julia

Första bilden: GAH. Tröttnar aldrig på den färgen. Senaste numret av Harper's Bazaar är för övrigt fullt av ingenting annat än den färgen i olika variationer. Lite läskigt men härligt.

2010-01-07 @ 14:46:06
URL: http://douglasfirs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0