Ingenting

Hallå där alla morgonpigga (om det nu går att vara det under vinterhalvåret i Sverige...)! Förlåt för urusel uppdatering igår, hade helt enkelt inget att skriva. För hur intressant är en kväll med träning, blodpudding och tidigt sänggående? Inte särskilt. Men idag hoppas jag att det blir bättre, om inte annat kan jag berätta hur Lady Chatterleys älskare var som jag ska se klart ikväll. Idag ska jag även luncha med mig pojkvän (som för tillfället är hemmaman och därför är utmärkt lunchsällskap), det ser jag fram mot. Och om jag känner mig pigg ikväll så ska jag nog gå och hämta den där jäkla stekpannan på Seven Eleven som jag valde som julklapp från jobbet, paketet har legat där och skräpat i säkert en vecka. Vad mer? Nä, ingenting tror jag, det var nog allt för stunden. Hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0