Klumpen i magen



Sedan igår kväll har jag haft en stor klump i magen av två orsaker. Den ena ska jag berätta för er här och nu. På bussen till jobbet igår morse så upptäckte jag att jag inte hade på mig min älskade ring som jag fick av min pojkvän när vi firade fyra år tillsammans. Jag kände mig lite naken utan den men var övertygad om att den låg hemma på nattduksbordet. Naturligt nog händer det ju ett par stressiga dagar i månaden att jag glömmer att ta på mig den innan jag rusar iväg till jobbet. Så jag tänkte inte mer på det.

Direkt när jag kom hem på kvällen gick jag raka vägen till sovrummet för att sätta på mig ringen. MEN DEN VAR INTE DÄR. Och inte verkade den vara någon annanstans i lägenheten heller. Så nu är jag helt förkrossad, det var ju den vackraste ringen jag någonsin sett och dessutom betydde den oerhört mycket för mig. Finns det någon så där synsk person man kan ringa som kan berätta var den är? Jag är desperat och kan inte stå ut med tanken att någon annan kanske bär den ring som betyder så mycket för mig. Dessutom känns det som jag har svikit min pojkvän genom att ha slarvat bort en så fin gåva. FAN.


Kommentarer
Postat av: christina

Hmmm - K tappade sin ring på inköpsronda, köpte en ny. Den har jag nu efter att i somras tappat bort min mellan Kivik o Olseröd...jag höll på att gå i bitar...

2010-01-29 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0